O nas

Anna Bobowska

Nauczyciel języka polskiego, oligofrenopedagog, neurologopeda kliniczny, certyfikowany terapeuta Integracji Sensorycznej, terapeuta Indywidualnej Stymulacji Słuchu dr K. Johansena IAS. Wieloletni pracownik szkół ośrodków i gabinetów, w których miała kontakt z różnego rodzaju zaburzeniami, dzięki czemu oferuje szeroki zakres pomocy, w swojej ofercie posiada:

  • diagnozę logopedyczną dzieci, młodzieży i dorosłych,
  • profilaktykę logopedyczna: konsultacje dla nauczycieli i rodziców,
  • obozy logopedyczne z uwzględnieniem diet, nietolerancji pokarmowych,
  • stymulowanie mowy dziecka od urodzenia do 3 roku życia,
  • terapię karmienia u dzieci- nauka jedzenia i picia,
  • terapie ręki,
  • terapię dzieci z opóźnionym rozwojem mowy,
  • terapię dzieci i niemowląt z MPD,
  • terapię dzieci i niemowląt z Zespołem Downa i innymi zespołami genetycznymi,
  • terapię dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, Zespołem Aspergera,
  • naukę czytania i pisania wg metody prof. Bronisława Rocławskiego (GLOTTODYDAKTYKA),
  • terapię metodą Integracji Sensorycznej,
  • terapię wzroku z elementami IMPULS SYSTEM,
  • ćwiczenia dykcji i emisji głosu, wspomaganie prawidłowego toru oddechowego,
  • terapię wad wymowy (seplenienie, rotacyzm, lambdacyzm, kappacyzm, gammacyzm, mowa bezdźwięczna, rynolalie)
  • pracę nad rozwojem słuchu fonemowego, ćwiczenia różnicowania i przetwarzania słuchowego,
  • trening słuchowy metodą dr. K. Johansena
  • współpracę z przedszkolami (zajęcia grupowe- logorytmika, z zastosowaniem metody Weroniki Sherborne, oraz indywidualne),
  • terapię u pacjentów z afazją.

Wybranie kursy i szkolenia

Anna Kaliszuk

Pedagog specjalny, surdopedagog, oligofrenopedagog, absolwentka Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego oraz Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Łodzi. Certyfikowany terapeuta Integracji Sensorycznej, terapeuta Integracji Bilateralnej, terapeuta ręki.

Wybranie kursy i szkolenia

  • Terapia Integracji Sensorycznej – I i II stopień - PSTIS
  • Terapia Integracji Bilateralnej
  • Terapia ręki
  • Podstawy diagnozy i terapii funkcji wzrokowych
  • Integracja odruchów dynamicznych i posturalnych MNRI
  • Dziecko z posturalnie obniżonym napięciem mięśniowym
  • Zaburzenia sensomotoryczne i nieprawidłowości w rozwoju, zachowaniu i interakcji w 1. i 2. roku życia

Izabela Gelleta

Magster rehabilitacji ruchowej, absolwentka Wydziału Rehabilitacji Ruchowej Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie, posiadająca ponad 20-letnią praktykę i doświadczenie w pracy diagnostycznej oraz terapeutycznej z niemowlętami, dziećmi i młodzieżą.

Wybranie kursy i szkolenia

  • Specjalista rehabilitacji ruchowej I
  • Terapeuta metod neurorozwojowych: NDT-Bobath, PNF, SI, INPP
  • Fizjoterapeuta z uprawnieniami do masażu oraz tapingu
  • Pedagog, nauczyciel dyplomowany oraz wykładowca akademicki
  • autor wielu publikacji o tematyce rozwojowej dziecka

Joanna Słowiak

Magister fizjoterapii, certyfikowana terapeutka Integracji Sensorycznej I oraz II stopnia kierująca się w swojej pracy dobrem dziecka. Absolwentka Wyższej Szkoły Fizjoterapii. Prowadziła zajęcia sensoplastyczne i ogólnorozwojowe dla dzieci. Pracowała w żłobku jako fizjoterapeuta zajmujący się prawidłowym rozwojem dzieci. Podczas usprawniania dziecka zależy jej na współpracy z rodzicem i ustalaniu celów terapeutycznych. Wciąż poszerza swoją wiedzę uczestnicząc w szkoleniach i kursach dotyczących głównie tematyki dziecięcej oraz zdrowotnej. Prywatnie spełniona mama wyznająca zasadę szczęśliwe i zdrowe dziecko szczęśliwi rodzice. Miłośniczka natury, podróży i aktywności na świeżym powietrzu.

Wybranie kursy i szkolenia

  • Kurs Integrecji Sensorycznej I i II stopnia
  • Szkolenie dotyczące wybiórczości pokarmowej w ujęciu sensoryczno- motorycznym
  • Kurs kinesiology tapingu
  • Kurs Metoda Ruchu Rozwijającego wg Weroniki Sherborne

Joanna Fryze

Logopeda kliniczny, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i nauczyciel języka polskiego. Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego, Kolegium Nauczycielskiego oraz Akademii Medycznej im. Piastów Śląskich we Wrocławiu. Doświadczenie w pracy z dziećmi w różnym wieku. Prywatnie - mama dwójki dzieci.

Wybranie kursy i szkolenia

  • Kurs Terapii Integracji Sensorycznej I i II stopnia
  • Kurs: „Dziecko wiotkie – z obniżonym posturalnym napięciem mięśniowym – formy oddziaływań terapeutycznych”
  • Kurs terapii miofunkcjonalnej
  • Kurs z języka migowego (poziom zaawansowany, certyfikat tłumacza języka migowego)
  • Kurs: „Symultaniczno - sekwencyjna nauka czytania”
  • Kurs: „Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji (niesłyszących, autystycznych, z afazją)”

Martyna Mazur

Pedagog specjalny, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej z językiem angielskim, absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza i Uniwersytetu Wrocławskiego. Certyfikowany terapeuta ręki, instruktor masażu Shantala, psychomotoryk. Ma doświadczenie w pracy z dziećmi z niepełnosprawnościami. Prywatnie - mama. W pracy wyznaje zasadę, że to terapia powinna pasować do dziecka, a nie dziecko do terapii.

Wybranie kursy i szkolenia

  • Kurs I i II stopnia „Diagnoza i Terapia Ręki”
  • Kurs Psychomotoryki Empowermentu
  • Studia podyplomowe w zakresie Integracji Sensorycznej
  • Kurs instruktorski masażu Shantala dla dzieci, dorosłych i kobiet w ciąży
  • Kurs I stopnia Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne
  • Warsztaty z zakresu “Terapii ustno-twarzowej, ergoterapii w pediatrii, terapii ręki i ich wpływu na rozwój psychomotoryczny dziecka z zaburzeniami w rozwoju”
  • Szkolenie “Wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi problemami w nauce - Szkolny Program Interwencyjny Sally Goddard Blythe oparty o integrację odruchów oraz ocenę neuromotorycznej gotowości do nauki testem przesiewowym INPP”
  • Warsztat terapeutyczny „Dziecko wiotkie – z obniżonym posturalnym napięciem mięśniowym”
  • Kurs „Pozytywna Dyscyplina”

Katarzyna Sobczyk

Neurologopeda z 12- letnim stażem pracy. Ukończyła szereg kursów i szkoleń. Prowadzi terapię logopedyczną oraz neurologopedyczną dzieci w zakresie: korekty wad wymowy, terapii dzieci z opóźnionym rozwojem mowy oraz myślenia, terapii zaburzeń ze spektrum autyzmu oraz zespołu Aspergera, terapii afazji oraz dyzartrii. Oferuje również konsultacje, porady jednorazowe oraz diagnozę logopedyczną.

Marta Banaś

Pedagog edukacji wczesnoszkolnej z dziesięcioletnim doświadczeniem, wieloletni nauczyciel języka angielskiego w klasach I-III, oligofrenopedagog oraz certyfikowany Terapeuta Integracji Sensorycznej. W trakcie pracy z Dziećmi i ich Rodzicami stosuje zasady, Jespera Juula i Rodzicielstwa Bliskości, pełne zrozumienia i wsparcia dla całych Rodzin. Prywatnie kochająca życie, szczęśliwa żona i mama dwóch synów.

Wybranie kursy i szkolenia

  • Kurs Terapii Integracji Sensorycznej I i II stopnia
  • Kurs „Symultaniczno - sekwencyjna nauka czytania”
  • Kurs Języka Migowego I-III stopnia
  • Kurs Terapia Ręki I i II stopnia
  • Kurs Dziecko wiotkie – z obniżonym posturalnym napięciem mięśniowym

Anna Chmura

Pedagog, terapeuta pedagogiczny, doradca zawodowy z kilkunastoletnim stażem pracy z dziećmi na różnych etapach edukacyjnych w gimnazjum, szkole podstawowej i przedszkolu. Swoją pracę traktuje jak pasję, którą cały czas rozwija. Ukończyła studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego oraz terapii pedagogicznej. W swojej pracy stosuje różne metody, miedzy innymi, Metodę B. Zakrzewskiej, Symultaniczno-Sekwencyjną naukę czytania J. Cieszyńskiej, Metodę 18-stuktur wyrazowych, Metodę terapii prof. Gruszczyk Kolczyńskiej, Metodę Dobrego Startu, terapię ręki, bajkoterapię, elementy arteterapii.
Prowadzi zajęcia i konsultacje dla:

  • Dzieci wczesnoszkolnych z grupy ryzyka dysleksji
  • Dzieci z trudnościami w nauce czytania i pisania (dysleksja, dysgrafia)
  • Dzieci mających problemy z ortografią (dysortografia)
  • Dzieci z trudnościami w uczeniu się matematyki (dyskalkulia)
  • Dzieci, które potrzebują pomocy i wsparcia przy wykonywaniu zadań domowych
  • Dzieci z niewłaściwym napięciem mięśniowym, w tym z trudnościami grafomotorycznymi
  • Uczniów z zakresu poradnictwa zawodowego – związane z wyborem ścieżki kształcenia i wyborem zawodu

Wybranie kursy i szkolenia

  • EEG-BIOFEEDBACK I stopnia
  • kurs Terapia ręki – jako element pracy z dzieckiem z trudnościami grafomotorycznymi
  • kurs realizatorów programu „Spójrz inaczej na agresję”
  • kurs realizatorów programu promocji zdrowia psychicznego „Przyjaciele Zippiego”
  • szkolenie - Wspieranie rozwoju dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się

O terapii dzieci przejawiających specyficzne trudności w uczeniu się:

  • Osoby ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (dysleksją, dyskalkulią) doświadczają niepowodzeń szkolnych choć niejednokrotnie ich wysiłek włożony w naukę jest bardzo duży. Odbija się to na samoocenie i motywacji do pracy, sferze emocjonalnej i społecznej. Jest to ogromne obciążenie dla samego dziecka i jego rodziców.
  • Im szybciej podejmie się działania o charakterze korekcyjno-kompensacyjnym, tym większe są szanse na uniknięcie znaczących niepowodzeń szkolnych oraz ich skutków.
  • Stosowanie terapii pedagogicznej wskazane jest nawet wówczas, kiedy u dziecka obserwujemy znaczną dysproporcję miedzy efektami a nakładem systematycznej pracy.
  • Dziecko nie musi czekać na zdiagnozowanie dysleksji rozwojowej, aby uczestniczyć w zajęciach terapii pedagogicznej. Wykazywanie symptomów tzw. ryzyka dysleksji jest sygnałem do podjęcia pracy terapeutycznej. Zajęcia te mają charakter stymulujący i mogą jedynie poprawić funkcjonowanie dziecka, zmniejszając i eliminując objawy dysleksji.

Kaja Makaruk

Fizjoterapeuta, Terapeuta Integracji Sensorycznej. Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie. Doświadczenie zdobywane w wielu krakowskich placówkach medycznych.

Wybranie kursy i szkolenia

  • Terapia Integracji Sensorycznej – I i II stopień
  • Kurs podstawowy koncepcji PNF
  • Kurs Diagnozy i Terapii Ręki - kurs I i II stopnia w ujęciu globalnym